Politiet skal gribe ind mod ulovlig (MC) larm i trafikken!

Der er en lov der siger at et motorkøretøj ikke må larme mere end 80dB og den lov burde håndhæves strengt. På VESTERBRO bliver den lov ikke håndhævet. Der er en gruppe motorister, primært på to hjul, der synes det er ret sejt at det larmer. Det er ikke så fedt for os andre der færdes på gaden. Det er faktisk rigtig generende. I de værste tilfælde så gør det direkte ondt i ørene når man står ved siden af og der kan ikke være tvivl om at støjniveauet i mange tilfælde kan skade hørelsen. Har man børn med ud, så må man ofre sin egen hørelse og bruge sine hænder til at skærme de mindste ører. SÅDAN SKAL DET DA IKKE VÆRE! Min datter på 3 bliver også tit vækket af larmen i sit soveværelse på femte sal. Også midt om dagen klager hun over larmen, for på 5. sal på Vesterbrogade, så lyder det faktisk som om der ruller en MC gennem stuen. NU MÅ DET VÆRE SLUT MED DEN LARM. Skriv under for at bede politiet om at håndhæven loven om støj. Fortæl hvordan du plages af støjen og OPGIV GERNE DIT POSTNUMMER, så vi kan se hvor problemet er størst. Kommer der mange underskrifter vil indsamlingen blive sendt til presse, politi og kommunepolitikere. Det kan måske gøre en forskel.