Politi - kan ikke redegøre for 2,5 milliarder !????

Kære Hr. / Fr.,

'Politi kan ikke redegøre for 2,5 milliarder !????

Politiet decentraliseres, således der bliver een politistation i hver kommune og med minimum en politibetjent allokeret til hvert sogn/lokalråd. Herudover mener vi også et vigtigt retspolitisk tiltag, er at øge strafferammerne for alle former for voldskriminalitet. I dag straffes økonomisk kriminalitet hårdere end kriminalitet imod mennesker. Det bør være omvendt..  Læs mere:  Politi

DANMARK - JFK har brug for vores hjælp! Med en vælgererklæring siger du ja til, at partiet JFK – Jorden Frihed Kundskab må stille op til folketingsvalg. Partiet har brug for 20.000 vælgererklæringer for at stille op til folketinget.     VÆLGERERKLÆRING

cropped-Jfk-Logo-for-word-1.png

Ved at underskrive giver jeg Mads Palsvig tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.