PENGESKABELSEN !??

Kære Hr. / Fr.,

“Pengeskabelsen skal komme alle ligeligt til gode”. Vi har beregnet det konservativt til kr 2.500 per borger per måned, skattefrit. I dag producerer Nationalbanken kun sedler og mønter. De privatejede banker producerer alle de digitale penge, vi for eksempel benytter på vores Dankort. Hvert år øger danske banker pengemængden med i gennemsnit kr 80 Mia. Disse penge går hovedsageligt til spekulation i ejendomme i København, Aarhus og Odense. Vi foreslår en Folkeejet Nationalbank eller at Finansministeriet i stedet øger pengemængden hvert år med samme beløb ved at udbetale en borgerdividende til alle fra vugge til grav på kr 2.500 per måned skattefrit.

Læs mere:  PENGESKABELSEN

Det er en velkendt "hemmelighed" Den Danske National Bank íkke er ejet ej heller krontrolleret af Det Danske Folk / Regering. Ifølge Erhvervsstyrelsenś Centrale Virksomhedsregister (CVR) er det lovlige Ejerforhold navnebeskydtet under dække af en såkaldt 'fond' konstruktion.  CVR

Citat;  “Give me control of a nation's money and I care not who makes it's laws...."                              — Mayer Rothschild

Danmark / JFK har brug for vores hjælp. Med en vælgererklæring siger du ja til, at partiet JFK – Jorden Frihed Kundskab må stille op til folketingsvalg. Partiet har brug for 20.000 vælgererklæringer for at stille op til folketinget.   VÆLGERERKLÆRING

cropped-Jfk-Logo-for-word-11.png

'Pengeskabelsen' er 1 punkt ud af 31 af JFK PARTIPROGRAM

Ved at underskrive giver jeg Mads Palsvig tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.