Optimering af trafiksikkerheden på Sverkilstrupvejen omkring brugsen

• Sverkilstrupvejen ved brugsen er et knudepunkt i Torup landsby. Her færdes mange bløde og udsatte trafikanter. Ydermere er dette stykke særligt udsat, da parkederede biler er tvunget til at bakke ud på vejen, nær ved et sving. De to vejchikaner som er opsat på Sverkilstrupvejen er ikke effektive i deres formål, og de høje hastigheder der opnås på dette stykkr er til stor fare, for især børn der løber ud fra brugsen, men også for de bakkende biler som har svært ved at opnå ordenlig orientering grundet vejforholdende. Ved din underskrift støtter du op om at der er behov for et bump eller lignende på Sverkilstrupvejen i Torup.

Ved at underskrive giver jeg Sofie Most Jensen tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.