Erhvervsdrivende !? OMS afløser MOMS

Kære Hr. / Fr.,

'OMS afløser MOMS' er 1 punkt ud af 31 af JFKś Partiprogram

OMS'en kan ikke trækkes fra, så satsen kan sættes ned til 10% og stadig give samme indtægt. Dette vil give markant mindre unødvendigt uproduktivt bureaukrati for en lang række driftige danskere, som sagtens kan bruge sin tid mere produktivt til gavn for sig selv, deres virksomheder og Danmark. Når OMS ikke kan trækkes fra, kan internationale gangsterbaner heller ikke bestikke ansatte i SKAT til at udbetale milliarder til konti i London og Dubai.  Læs mere:  OMS afløser MOMS

Danmark - JFK har brug for vores hjælp. Med en vælgererklæring siger du ja til, at partiet JFK – Jorden Frihed Kundskab må stille op til folketingsvalg. Partiet har brug for 20.000 vælgererklæringer for at stille op til folketinget.     VÆLGERERKLÆRING

cropped-Jfk-Logo-for-word-1.png

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af Mads Palsvig Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.