Omrokeringen af leder John Madsen

Ungdomsskolen Koldings leder Christine Rasmussen har besluttet at lave en omrokering af ledelsen således at  Ungdomsgårdens nuværende leder John Madsen får en anden stilling i Ungdomsskolen Kolding pr. 01.01.2014. John ønsker ikke dette, og vi finder ikke faglige begrundelser herfor.

Som forældre er vi meget uforstående overfor beslutningen. Det er urimeligt taget Johns alder og anciennitet i ungdomsskole regi i betragtning og det faktum, at vi står overfor en ny skolereform, der på mange måder truer Juniorklubbens eksistensgrundlag, hvilket vi som forældre ikke kan acceptere, da vores hverdag i høj grad hænger sammen med eftermiddagstilbudet til vores børn.

Det bekymrer os, at en beslutning af denne art kommer på et så afgørende tidspunkt som nu, hvor vi i virkelig har brug for Johns ekspertise på området. John og Morten, der rokerer på deres ledelsespladser og overtager hinandens arbejdsområde, har ikke deres nye jobområde som deres faglige kompetenceområder.

Som forældre frygter vi at en person uden tilknytning til Ungdomsgården og lokalområdet Vamdrup ikke på samme måde kan varetage stedets bedste interesser, sammenlignet med John, der har tretten års erfaring som Ungdomsskoleleder i Vamdrup og har stort kendskab til områdets børn og unge.

Vis din utilfredshed og skriv under her.