Nye vejbump ved indkørsel til Roskilde Handelsskole

Kære alle,

Vi har bemærket at der er flere som er utilfredse med de nye vejbump, grundet bumpenes udformning og dybde, hvilket gør at flere bilers undervogn/front bliver skrabet, når der køres over disse bump, selvom der bliver kørt ved minimal hastighed. Samtidig med det, så skaber bumpene også voldsomme lyde og rystelser i nogle biler. Dette er ikke rart for vores biler og os selv.

Hvis i er utilfredse med bumpene, opfordrer vi jer derfor til at underskrive på, at i er utilfredse med disse bump, og at der ønskes en bedre løsning på en hastighedsnedsættene foranstaltning, så disse bump er mindre voldsomme mod vores biler. Dette er altså en klage over de nye, nuværende bump, som er blevet "lagt" ved indkørslen til Roskilde Handelsskole.

Når vi føler at der er kommet nok underskrifter på dette forslag, afleveres alle underskrifter til Heidi Garn fra Roskilde Handelsskole, som er administrationschef på RHS.

Med venlig hilsen,

Flere elever fra 3.S, på Roskilde Handelsskole.

3.S Roskilde Handelsskole    Kontakt forfatteren af dette andragende

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.