Ny tatoveringslov - NU!

Som i ved, har vi har netop skrevet år 2014 - hals, hænder og ansigt må endnu ikke lovligt komme under nålen, herhjemme i Danmark. Så hvis du hører til blandt de af os, som syntes at dette er en beslutning, vi alle hver og især skal have lov til -og mulighed for at bestemme selv, så burde du bestemt afgive din underskrift på siden her (og dele dette, med alle dem du kender)

Det er vigtigt for os at vi får sat noget fokus på den tatoveringslovgivning som er blevet fastsat for os, tilbage i 1966. Vi lever i en tid, hvor folketinget tillader os at dyrke sex med forsvarsløse dyr - alt i mens, selvsamme folketing fratager os retten, til selv at vælge nøjagtig hvor på kroppen, vi ønsker at udsmykke os.

ER DER NOGET GALT I DANMARK?

Jeg tror inderligt på, at jeg ikke er den eneste der sidder tilbage med en følelse af, at den danske tatoveringslovgivning, er forældet! Jeg vil derfor bede alle jer der læser med, om at bruge disse få minutter det tager, at tilkendegive din mening i form af en underskrift - der gerne skulle hjælpe os skridtet nærmere, at få lovlig gjort hånd, hals og ansigts tatoveringer.

På forhånd, tak for din tid.