Nej tak til Rasmus Paludan og Stram Kurs i Folketinget

Skriv under for et nej tak til den udskældte og racismedømte Rasmus Paludan og hans parti Stram Kurs i Folketinget. Skriv under for et tolerant og mangfoldigt, moderne Danmark.

Hvorfor?
Ekstra-Bladet sætter i en artikel fra den 6. maj 2019 fokus på Rasmus Paludans store psykiske udfordringer beskrevet ved en straffesag i 2015. Heri nævnes bl.a. at Rasmus Paludan har et erhvervsevnetab på 25 procent, at han har lidt af en årelang depression, ikke kan klare konflikter og har svært ved at tolerere andre menneskers fejl.

Det var en færdselsulykke, der i 2005 forårsagede en hjerneskade hos Rasmus Paludan. Hjerneskaden ændrede hans personlighed markant, hvilket flere gange senere er blevet demonstreret ved bl.a. i en række mails at have hånet og fornærmet en politiassistent fra Københavns politi. For denne krænkelse blev Rasmus Paludan kendt skyldig i Østre Landsret og idømt ti dagbøder a 400 kroner.

5. april i år modtog Stram Kurs' partileder endnu en dom. Her lød straffen på 14 dages betinget fængsel for racistiske udtalelser.

Læs hele artiklen på Ekstra-Bladet her:
kortlink.dk/ekstrabladet/xvbm

Brug et øjeblik på at skrive under og bak op om et nej tak til Rasmus Paludan og hans parti Stram Kurs i Folketinget.

Del meget gerne underskriftsindsamlingen på alle sociale medier.

Mange tak!

Preben Steen Nielsen
Initiativtager

Ved at underskrive giver jeg Preben Steen Nielsen tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.