Türkçe: Nej til udvisning af Gurkans mor!

Nej til udvisning af Gurkans mor!

22281545_122538261794196_4542476379658215598_n.jpg Underskrift indsamlig til Gurkan og hans mor!!!

Den 9-årig Gurkan har brug for jeres støtte og underskrifter.

Sagen er Gurkans mor, Sukran, har gennem sit 9 åriges ophold i Danmark har kæmpet med at få opholdstilladelse i Danmark. Hun har gennem den lange kamp med myndigheder haft et liv, hvor hun i sine hverdage har haft bekymringer og frygt over at blive udsendt af Danmark. Hun frygtede over at ikke kunne se sine 3 børn til dagligt, når de kom efter skole. Hendes største bekymring var at forlade sin 9 årig dreng Gurkan.

Gurkan går nu i 2. klasse og har brug for sin mors støtte og opbakning.

Det er Gurkans mor der sørger for, at han får morgenmad på bordet og går til sin skole til tiden. Det er min mor der sørger for at Gurkan, min storebror og jeg får sundt og varmt mad derhjemme. Min mor er den, der altid er der for os og takket været hende har vi altid haft lysten til at tage en uddannelse og bidrage noget til samfundet.

Min far har opholdstilladelse og i alle de 20 år han her boet her, har han arbejdet og bidraget til samfundet. Det er min mor der plejede at vække min far op og prøvede at få hans humør oppe, så han fik en god arbejdsdag og på den måde smittede det også hans arbejdsmiljø samt omgangskreds.

Men desværre ser myndighederne bort fra alt dette. De ser bort fra, at min familie mister vores store motivationsfaktor, vores MOR.

Myndighederne har nemlig truffet afgørelsen: UDSENDELSE.

Min mor skal sendes til Tyrkiet. Det var sådan afgørelsen lød. Myndighedernes begrundelse for afgørelsen er, at min mor har større tilknytning til Tyrkiet end Danmark.

Og det passer bestemt IKKE. min mor har kun sin gamle mor i Tyrkiet. Hun har sine 3 børn samt ægtefælle i Danmark.

Vi beder derfor jer alle om at skrive under på den underskriftindsamling, så vi KAN hjælpe Gurkans mor med at blive sammen med sin familie. Hun har større tilknytning til sin børn og ægtefælle i Danmark og ikke til sin gamle mor i Tyrkiet.

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.

Du vil modtage en e-mail med et link til at bekræfte din underskrift. Tjek din indbakke (og spam-mappe).