Nej til omstrukturering af Kildegårdskolen

Kildegårdskolen i Herlev vest og øst er i gang med en omstrukturering.

Vi har taget et valg mellem de to matrikler af forskellige grunde:

Forældre der har valgt øst, har måske valgt netop øst pga. afdelingen ligger lokalt, væk fra trafikken, har en byggelegeplads, har få klasser, ligger i stille område, man skal ikke gå forbi en skole for at komme i skole, svømmetilbud på skolen, gymnastik, det nære miljø og andre årsager, der fremmer trivslen hos det enkelte barn.

Forældre der har valgt vest, har valgt netop vest pga. akustikken i lokalerne, ligger i nærmiljøet, flere legekammerater går på skole, skolebus fra Nord til døren, store klasselokaler og wc i flere klasserum, gode stier, samme skole fra 0-10 klasse. Og andre personlige årsager.

Flere eller alle af disse grunde bortfalder måske med omstruktureringen.

- Føler du at grunden til den beslutning er underbygget/dokumenteret?

- Der er mange løfter om fordele vedr en fremtidig struktur.

Føler du at der er sikkerhed for dem i form af afsatte penge - tror du at det kan rulles tilbage hvis der ikke er?

Hvis du kan svare ja til disse punkter kan du glæde dig til omstruktureringen om et par måneder.

- synes du at det er nødvendigt med mere tid til at komme med input, vurdere og beslutte, eller helt lade "beslutningen" falde? Så bør du skrive under her.

Du er velkommen til at melde dig ind i facebookgruppen: Nej til flytning og sammenlægning af Kildegårdskolen vest og øst.

Hvis du angiver din mailadresse - er det vigtigt du husker at bekræfte din underskrift via den mail du modtager fra skrivunder.net

Jeg giver med min underskrift Michael Jespersen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.