NEJ til letbanen i Kongens Lyngby

Da et flertal i kommunalbestyrelsen ikke ønsker at bakke konservativ op om et nej til letbanen, ej heller at støtte op om en folkeafstemning, er der stor chance for at letbanen bliver godkendt. Da der er demokrati i vores land kan konservative ikke nedlægge veto, men skal bøje sig for flertallet i kommunalbestyrelsen som er tilhænger af letbanen, derfor har jeg valgt at lave denne underskrift indsamling.

Hvis vi skal have en ærlig chance for at råbe de andre partier / lokal politikker op, er det vigtigt at, der er så bred en enighed fra de bosatte her i kommunen, også dem der ikke er konservative men som er imod letbanen.

Derfor er målet at nå mere end 20.000 underskifter inde den 25/1-18 da der er kommunalbestyrelsesmøde den 26/1-18.

Det er en forudsætning for at din underskrift gælder, at du er bosat i kommunen og at du er fyldt 18 år.

Del gerne med venner og bekendte underskift indsamlingen kan sende / linkes til mail og diverse sociale medier.

Caroline Skyum Eliasen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.