NEJ TAK TIL BENZODIAZEPINER

Vil gerne lave en underskriftindsamling og sende til hvem der nu bliver den nye sundhedsminster på Christiansborg. Da jeg selv har fået dem og fik et blodtryk på over 200/100 og massive fryse svede ture. Jeg havde det så elendigt at jeg har været med ambulance på hospitalet og fik at vide jeg var i livsfare. Fik at vide at min krop reagerede som en narkomans der er på udtrapning bare lidt værre end det. Jeg mener det er vigtigt at gøre politikerne opmærksomme på at lægerne skriver det her ud, så man sådan set bliver narkoman på recept. Det synes jeg der skal stoppes, der må være andet medicin der kan bruges i stedet for benzodiazepiner. Har hørt om folk der har kæmpet 50 år uden at komme ud,så er taknemmelig for jeg kom ud. Men det er vigtigt politikerne ved at der stadig er mange der ikke kan komme ud og det er ganske forfærdeligt at trappe ud. Jeg mener alle os der har fået dem, burde have en erstaning for svie og smerte. En slags kompensation til både dem der er blevet afhængige og deres familier som jo er mindst lige så ramt ved at gå ved siden af. Lad os give folk en klækkelig erstatning,så de kan komme på ferie eller afvæningsklinik det koster jo en bondegård hvis man selv skal betale. Så denne underskriftindsamlig er lavet for at få erstatning og få stoppet lægerne fra at udskrive benzodiazepiner, der må gøre noget på området. Det kan ikke passe at man kan gå til lægen og blive narkoman, nu må laves drastisk om på området. mvh Heidi Margrethe Svanborg

Heidi Margrethe Svanborg    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Heidi Margrethe Svanborg tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.