Musikhuset København - Støt non-profit projektet!

musikhusetkbh_exterior_2.jpg

Vi, byens borgere, musikelskere, musikere, kunstnere, og kulturentreprenører, bakker helhjertet op om projektet at omdanne det smukke palæ på Vesterbrogade 59 til Musikhuset København!

Musikhuset København er en non-profit organisation der ønsker at skabe et musikhus for den akustiske musik i det smukke palæ på Vesterbrogade 59.

Styregruppen vil at huset skal ejes og bestyres af fællesskabet - dig og mig der bor i København. I samklang med Københavns kommune, musiklivet, fonde og brugerne af huset, vil vi skabe et aktivt og levende miljø til glæde og gavn for alle byens borgere og hele det store, rige musikliv.

Huset skal danne grogrund for fælleskab, nærvær og udvikling. De tre scener, der er særdeles velegnet til den akustiske musik, vil tilbyde en bred vifte af arrangementer og koncerter - alt fra pædagogiske koncepter og nytænkende, genrebrydende koncertformer, til traditionelle kammerkoncerter og kulturdebatter. Huset vil samtidig blive et samlingspunkt for Københavns musikinteresserede borgere, musikere, kunstnere, musikinstitutioner og kulturentreprenører, hvor man sammen kan styrke hinanden og løfte det Københavnske musikliv.

Kort sagt et musikalsk og kulturelt epicentrum for København og Danmark!

Hjælp os med at realisere projektet, og følg med i processen her:

www.musikhusetkoebenhavn.dk

Lovisa Vikenadler - Musikhuset København, Rådgivende Panel    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Lovisa Vikenadler - Musikhuset København, Rådgivende Panel tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.