Mint og Baem hjem til mor og far

I Bangkok sidder lige nu 15 årige Baem og 13 årige Mint. To piger som begge har en thailandsk mor og dansk bonusfar. Og begge piger har mindre søskende. Familierne er flyttet til Danmark, men pigerne er nu begge udvist af Danmark. De går i dansk skole, taler dansk og vil kun deltage i vores samfund.

Hvordan er vi nået hertil. Hvorfor tillader vi som samfund, at to teenage piger skal sidde langt væk fra den hverdag de kender. Er det den vej vi vil?

Og imens vores politikere “kulegraver” sidder to teenage piger uden vished om deres skæbne. Det må stoppe nu!

Sikkert er det, at deres verden er traumatiseret og de vil bare gerne være sammen med deres mor, far og søskende. Der er intet i disse to børns sager, der indikerer at deres historik falder ind under lovens intentioner.

BT har dækket sagen på tæt hold. Og det er hjerteskærende  stof at følge.

Hvis du også finder udlændingestyrelsens afgørerelse forkert, og således finder at Baem og Mint skal hjem til deres familier, så skriv under her!

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.