Midlertidigt Stop Af: Avedøre stationsby syd - køkken- Bad og Energiprojekt.

Midlertidigt stop af køkken - bad og Energiprojektet                                          Avedøre stationsby afdeling syd

Boligselskabet KAB Avedøre Stationsby afdeling syd, er i gang med en gennemgribende renovering af køkken, badeværelser og varme/Energi.

I samarbejde med entreprenørfirmaet Elindco A/S og Domus Arkitekterne er projektet blevet stablet på benene med så stor mangelfuldhed for udførelse, kommunikation, arbejdsgang og projektering for hver enkelt bolig, at det er blevet et mareridt for beboerne i afdelingen.

Generne er så store, at beboerne dagligt må henvende sig både telefonisk, skriftligt og personligt til angivne parter som, Afdelingens ejendomskontor, følgegruppen i projektet, Afdelingsbestyrelsen for afdelingen, byggepladsen og selveste KAB.

På trods af, at rigtig mange beboer klager konstant og der er afholdt diverse møder for at kunne tilgå og i møde komme beboeres gener under projektet, så sker der intet.

Beboerne betaler fuld leje, aconto varme og vand under hele renoveringsperioden, men må undvære over 50 % af deres bolig og al varme og vand er lukket ned. Der er stillet beboelsesvogne til rådighed for de mindre boliger samt bad og toiletvogne til alle lejemål, som entreprenørfirmaet Elindco har stillet til rådighed - dog er det nu opdaget, at Elindco har fri adgang til beboeres private badevogne og de her tilgår dem uden varsling.

Skriv under - så vi sammen kan stå sammen og få ordentlige forhold - 100 underskrivelser giver adgang til, at medierne som TV 2 Lorry kan være med - Hvidovre Avis er kontaktet. Når alle underskrifter er indsamlet, vil initiativtagerne kontakte de respektive parter i projektet for et møde og aflevering af underskrift indsamlingen.

Stop projektet midlertidigt og saml op - inden næste etape starter!

Nedenstående punkter skrives der under for:

*Bedre projektering af projektet

*Bedre projektering af hvert enkelt lejemål - der er stor forskel på lejemålene

*Bedre kommunikation mellem parterne

*Bedre kommunikation til beboerne

*Bedre information til parterne

*Bedre information til beboere

*Tidsplanen for hver enkelt lejemål overholdes/ økonomisk godtgørelse til beboerne hvis  tidsplanen ikke overholdes.

*Håndværker i lejemålene hver eneste hverdag

*Tilsyn hver eneste uge i hvert enkelt lejemål

*Udbedring af fejl og mangler øjeblikket efter det ugentlige tilsyn

*Ingen opbevaring af køkken eller sanitet elementer i lejemålet

*Varme & vand tilgængeligt i hvert eneste lejemål

*Lejemålet skal forlades støvsuget og rengjort efter hver enkelt håndværker firma

*Støvvægge tilses en gang ugentligt og der opsættes nye på selve tilsyns dagen hvis dette er nødvendigt

*El til projektet skal tages udenfor lejemålet & de indtil nu berørte lejemål, skal øjeblikket modtage økonomisk godtgørelse for brugt håndværker El

*Øjeblikkelig udbedring af skader på inventar, vægge, gulve m.fl i lejemålene, når skaderne sker & de indtil nu berørte lejemål, skal øjeblikket have lavet udbedring af skaderne og godtgørelse for ødelagt inventar.

Marianne Asbjørn Budolph    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Marianne Asbjørn Budolph tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.