Mediepolitik - TV skal fortælle sandheden

Kære Hr. / Fr.,

Mediepolitik - er 1 punkt ud af 31 af JFKś Partiprogram

Mainstream medier skal være bundet af regler om Public Service Forpligtelser. Specielt licensfinansieret stats TV skal fortælle sandheden, og må ikke lave krigspropaganda fremover. Privatejede medier skal skrive på forsiden at de er privatejede og kan skrive, hvad de vil og ikke er forpligtet at fortælle sandheden. Eftersom disse medier i dag ikke lever op til public service forpligtelser, men stort set blot copy paster fra internationale nyhedsbureauer og tjener store virksomheders interesser stoppes mediestøtten...  Læs mere:  Mediepolitik

DANMARK - JFK har brug for vores hjælp! Med en vælgererklæring siger du ja til, at partiet JFK – Jorden Frihed Kundskab må stille op til folketingsvalg. Partiet har brug for 20.000 vælgererklæringer for at stille op til folketinget.     VÆLGERERKLÆRING

cropped-Jfk-Logo-for-word-1.png

Ved at underskrive giver jeg Mads Palsvig tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.