Lige adgang til krisecentre, for begge køn.

Mænd har stået for skud i ligestillings debatten, og vi gør det stadigvæk. Hvad med den anden vej? Størstedelen, 85%, af voldsramte er mænd, ligeledes fanger, psykisk syge, narkomaner, mordofre, hjemløse og alle andre krise “kategorier”, på nær spiseværgring, indeholder, flest mænd. Ville flere af kvindernes sønner komme bedre videre, hvis de, ligesom deres mødre havde lovmæssig ret til krisecentre? Det tror jeg. Derfor, skriv under på, at i loven, der betinger kommuner, at oprette og drive krisecentre, skal der ved siden af ordene : kvinder, kvindernes, kvindes, kvinde tilføjes mændene, mændenes, mænds, mænd, mand eller sløjf kvinder, kvindernes, kvinde, kvindes og skriv istedet mennesker, menneske, menneskers, menneskernes.