Lad os beholde Kbh. praktiserende lægers laboratorium i Glostrup

Indslag den 05.02.2015:

Regionen har fredet laboratorium, så det har virket. Se linket.

Det yderst professionelle og effektive laboratorium i Glostrup på Hovedvejen er i fare for at blive lukket. Region Hovedstaden har overvejet om der skal ske ændringer med laboratoriet, men det vil være useriøst og meningsløst. Hvorfor stoppe noget godt. Måske ender det med vi skal til praktiserende læge og få taget den slags, men de har da travlt nok i forvejen. Og det virker så godt nu fordi laboratorierne er så fleksible, man behøver ikke bestille tid. Og medarbejderne er meget dygtige og de gør deres arbejde super godt. Jeg samler underskrifter ind til den 01.03.2015 og håber på at komme op på over 1000, som jeg derefter vil præsentere for Region Hovedstaden. Hjælp mig med at nå målet, så vi sammen kan gøre alt for at beholde vores Glostrup laboratorium. Del gerne denne.

Rettelse den 13.01.2015

Efter at Albertslund Posten har skrevet om denne underskriftindsamling har Region Hovedstandens beslutningstager svaret.

De mener ikke det bliver de praktiserne læger den kommer til at hænge på, men de overvejer at flytte Glostrup ambulatorium fra Hovedvejen over til hospitalet.

Det mener jeg nu stadig vil være en forringelse. Så skal os brugere ganske sikkert vente, som man altid skal når hospitalet er indblandet. Hvis det ikke er pga. besparelser, så ser jeg ikke formålet med at flytte det.

Jeg er ikke imod ændringer og fremskridt, men hvis det er et skridt frem og to tilbage giver det ikke mening.

Hvorfor ændre noget der fungere SÅ godt og smertefri som det gør nu. Tosset.