Kære Danmarks Radio: Vær søde at vise Earthlings!

Der er for tiden meget fokus på, hvordan vi behandler dyr, og det kommer blandt andet til udtryk ved, at flere og flere firmaer fravælger at bruge pels. Dokumentarfilmen Earthlings behandler dette emne dybdegående, og vi mener derfor, det er på tide at få den vist på landsdækkende tv. Earthlings er blevet kaldt en af verdens bedste dokumentarfilm, og den er uden tvivl en af de vigtigste. Dokumentaren har en IMDb-rating på 8,4, og den har ændret rigtig mange menneskers liv, fordi den stiller os nogle alvorlige spørgsmål om vores forhold til andre dyr. Derfor: Vær søde at vise Earthlings!

Med kærlig hilsen
Thomas Erex

Earthlings poster

Ved at underskrive giver jeg Thomas Erex tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.