Jeg støtter genåbningen af flyvestationen for veteranfly

Jeg støtter brugen af flyvestationen til brug af bl.a. Veterabfly. Jeg synes der er rart at flyvestationen bruges af folk til cykling og løb mm. Men der ikke udfordringen i, at den nogle dage vil blive brugt til fly, mere specifikt veteranfly, som kan nydes af hele befolkningen i Måløv og omegn. Jeg ser det positive i, at en "Flyve"station bruges til fly, men respekter at den også kan bruges til andre formål, når den er ledig. Flyvestationen kan være med til at give en by som Måløv liv og stemning man ikke ser andre steder og det skal bevares ikke begrænses og nedlægges.

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.