Ja til selvtræning i Gribskov efter samme ordning som før Corona

Gribskov Kommune fratager pensionisterne muligheden for at holde sig i form med selvtræning på daglig basis.

Med ny ordning bliver træning på plejecentre for dyrt og ufleksibelt.

Det kan ikke passe, at man bliver tvunget til at melde sig ind i Seniorcentret for at få lov til at bruge træningsfaciliteterne, og at man dermed kun kan træne på hold. Kommunen hævder, at selvtrænerne tager plads op for plejehjemsbeboere! Vi selvtrænere har aldrig set én eneste i træningslokalerne, - og hvad rengøring angår, så klarer selvtrænerne det selv ved at spritte maskinerne af efter brug, og gulvene skal vel vaskes, om vi er der eller ej.

Ja til selvtræning i Gribskov efter samme ordning som før Corona. - Hverdage og i weekender uden hold.

Jeg giver med min underskrift Olga Brodersen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.