Nej til klassesammenlægninger i en coronatid!

Klasse_trivsel_billede.png

UNDERSKRIFTSINDSAMLING

Nej til klassesammenlægninger i en coronatid.

Mener du også, at skolebørnene i Aarhus mere end nogensinde har brug for ro og velkendte rammer midt i en coronakrise? Og støtter du op om forslaget om, at Aarhus Kommune skal sætte klassesammenlægninger på standby det næste år med begrundelse i, at vores børns trivsel og læring i forvejen er under maksimalt pres.

Både på Kragelundskolen og Tranbjerg skole i Aarhus har ledelsen følt sig nødsaget til at lave klassesammenlægninger på flere årgange på grund af Aarhus Kommunes nye budgettildelingsmodel. Få børn tipper øjensynligt en stor pose penge, så lad os sammen råbe politikerne op omkring de uhensigtsmæssige konsekvenser, deres budgetmodel har for vores børns trivsel og læring. Det vil gøre en enorm forskel for de ramte børn, hvis de kan få lov til at beholde deres trygge og velkendte klassefællesskaber, indtil krisen er drevet over.

Hvis du også er imod klassesammenlægninger begrundet i budgettildelingsmodellen, så skriv under her.

Din underskrift bliver indsamlet af forældrerådene Kragelundskolens 2. årgang og sendt til rådmand for Børn og Unge, Thomas Medom, samt medlemmer af Børn og Unge-udvalget.

HUSK efterfølgende, at bekræfte din underskrift i din mailboks.

Tak for din støtte,
Forældrerådene I 2.A, 2.B, 2.C, 2.D og 2.E på Kragelundskolen

Forældrerådene I 2.A, 2.B, 2.C, 2.D og 2.E på Kragelundskolen         Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Forældrerådene I 2.A, 2.B, 2.C, 2.D og 2.E på Kragelundskolen      tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.