Imod besparelser dagplejen gribskov

Hej alle

sagen er den, der er en stor spare runde i gang, som kommer til at gå værst ud over dagplejen i gribskov kommune. Ikke bare hænder, men helt stort går det udover børnene. I form af at fagligheden vil ryge ned og større pres på medarbejdere både i dagplejen og i vuggestuer og oven i det forsvinder det valg man har truffet som forældre at få ens barn passet i en dagpleje. Der er lavet en tilfredsheds undersøgelse hvor vi i kommunen har fået en karakter på 4,7 ud af 5 mulige og det er vi bange for vil dale meget hvis disse besparelser rammer

Del venligst dette alt hvad i kan så der ikke kommer forringelser for vores børn og for de børn som i fremtiden skal gøre brug af dagplejen

Mvh Ronni Østergaard

Ronni Othar Østergaard    Kontakt forfatteren af dette andragende