Holtbjergskolens byrådsbeslutning

Skolen på Holtbjerg genåbner under Herningsholm navn. Det er blevet vedtaget af byrådet og Lars Krarup, at splitte de mange elever ad, på baggrund af deres etniske herkomst - hvilket er strid mod menneskerettighederne. Derfor opfordrer vi alle dem som på en eller anden måde er pårørt af denne situation til at underskrive i protest, så vi kan få denne situation stoppet.
Mandag d. 27. maj Valdemarsvej 99, vil der blive givet yderligere informationer om hvordan vi stopper åbningen af Holtbjerg skolen. Der vil være en fra byrådet til stede som arbejder med Lars Krarup, hun vil fortælle mere om dette, og hvorfor Herningkommunes handlinger går mod de danske lovgivninger.
Mød op hvis du har en mening og vil ytre den.
Vi håber i vil, møde op - for børnenes skyld og den fremtidige beboer sammensætning og fællesbo's mission om vision og plads til forskellighed. Hvordan det vil det påvirke holtbjergs fremtid. Dette må på ingen måde opfattes racistisk, men bekymrende, når velfungerende familier på det nærmeste "flygter" herfra. Skriv under hvis du kan støtte denne protest, så vi kan få ordentlige og menneskelige forhold igen på holtbjerg

Gert Gosvig Hagelskjær    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Gert Gosvig Hagelskjær tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.