Hjemsendelse af alle ikke-vestlige indvandrere

Vi vil ikke finde os i, at danskheden bliver taget fra os. De første gæstearbejdere kom til Danmark i 60'erne og skulle egentligt blot bidrage med lidt hurtig arbejdskraft. De havde det så godt heroppe, at de hev resten af deres familier med herop. Vi tror ikke på, at de er flygtninge. De er flygtninge med luksusproblemer, og dem skal vi i Danmark ikke tage ansvar. Lad os bare se på 2. verdenskrig; flygtede de Danske jøder til USA? Nej, de flygtede til det nærmeste land, Sverige. Derfor "flygter" folk fra krigsramte lande heller ikke bare til Danmark, fordi der ikke er krig heroppe. Hvorfor så ikke bare stoppe i Grækenland? Stoppe i Østrig, eller gå så langt, og stoppe i Tyskland?

Vi vil gerne hjælpe dem, og vi skal hjælpe dem. De er vores medmennesker, men hvis skal ikke hjælpe dem i form af husly. Det er i bund og grund ikke vores problem, at der er krig i deres hjemland, men vi hjælper dem fordi det er vores medmennesker, og der skal være en fremtid med fred i verden. Men den fred stopper ikke med, at de tager deres ideologier og diktaturiske religion med til vores land.

Vi skal ikke finde os i, at de ikke-vestlige indvandrere nu dominerer i områder som f.eks. Vollsmose, som i sin tid blev bygget til universitetsstuderende, så de kunne bo billigt, og tæt på deres studie. I stedet er sådanne steder blevet omdannet til ghettoer, hvor de ikke-vestlige dominerer. Der er ikke noget, der hedder integration, når man lever så langt fra hinanden kulturmæssigt, og i den grad efter en religion som Islam.

Vi må ikke miste vores stolthed. Vi må ikke miste vores danskhed. Vi skal ikke finde os i at blive en minoritet i eget land! Vi skal have et Danmark for Danskere!