Bevar café Kram

Café kram lukker. www.cafekram.dk Er her nogen som har midler til at at Café Kram kan overleve.Der er nemlig mange som bliver berørt der af, både frivillige, gæster og ansatte.Det koster ca 1 1/2 million hvert år at drive caféen. Håber på at nogen kan hjælpe. Brevet fra bestyrelsen som har taget beslutningen. Diakonissestiftelsen står overfor store økonomiske udfordringer i 2014 som et resultat af, at der i flere år ikke har været balance mellem omkostninger og indtjening. Der er givet uddelinger til en række gode og værdifulde diakonale og sociale formål, men situ- ationen er i dag, at Diakonissestiftelsen hvert år slutter med et underskud. Den udvikling kan ikke fortsætte. Det er derfor med stor beklagelse, at bestyrelsen har besluttet at lukke Café Kram midlertidigt og genåbne caféen, når det nye sundhedshus står færdigbygget Vi er utrolig kede af for en overgang at være nødt til at lukke caféen, hvor så mange men- nesker har fundet glæde af fællesskab, omsorg og nærhed og nydt godt af enten aktivi– teter eller den gode mad Caféen fortsætter uændret sine tilbud frem til den 31. december 2013. Mange hilsner Anne Mette Fugleholm Mogens Madsen administrerende direktør bestyrelsesformand