Hjælp med at få bugt med hvalpefabrikker i DK!

Der er så mange folk der behandler hunde som avlsdyr og bare ser det som en profit for øjet og det skal vi have stoppet nu !!

Forslaget går i bund og grund ud på dette : alle kenneler såvel som private ikke kenneler i danmark skal underskrive et papir hvorpå der står at de ikke er en hvalpefabrik som driver rovdrift på hunde og at dyrenes værn/ ny uddannet dyre politi  ofte må komme på besøg for at følge op på at det stadig forholder sig sådan hvis ikke dette overholdes skal de straffes med en stor bøde og få fra taget retten til nogensinde at sælge hvalpe igen !

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.