Hjælp chauffør Torben Nielsen

Hvad laver den danske ambassade i andet land ??
Skal de ikke hjælpe hvis en dansker i et andet land har brug for hjælp, for hvem skal ellers ????
Det sker så heller IKKE her - INGEN HJÆLP !!!!
Tilbage i februar bli'r chauffør Torben Nielsen fra Århus stoppet ved den spanske/franske grænse.
De tjekker i ren rutine hans last og finder 987 kg hash gemt mellem appelsiner og citroner, men en last som Torben ikke var bekendt med, da han i al hast bli'r bedt om at rejse til Málaga for at køre denne lastede lastbil til Danmark, da den oprindelige chauffør skulle hjem til sin datter..
Men Torben som kun havde været i dette firma i kort tid, siger selvfølgelig ja til turen, hvem ville ikke gøre det, når man er nyansat..
Desværre ville skæbnen derefter for Torben, at han bli'r arresteret og på under en uge får han en lyn dom på 8 år og en bøde på 2 mill Euro.
Torben har selvfølgelig anket sin sag, som skal for retten igen d. 27. Juni i håb om at blive frikendt, MEN dommeren i det franske retssystem, vil IKKE modtage nogen former for beviser fra Danmark, som med stor sandsynlighed vil kunne give Torben en frikendelse. DERFOR, skriv under og støt Torben og hans familie, så han kan komme hjem igen, da ALLE jeres underskrifter blir sendt til den danske ambassade i Frankrig.. Håber på Jeres støtte, tak.

Jeg giver med min underskrift Shannie Kjær tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.