Hillerød Fodbold

Til medlemmer af Hillerød Fodbold

Jeg har lavet denne underskriftindsamling angående Hillerød Fodbold på baggrund af følgende:
Der er sket en drejning i Hillerød Fodbold over de sidste par år hen mod en mere elitær klub. For en måned siden, sidst i maj, blev der meldt en strategi ud, som betød en markant satsning på eliten på bekostning af hele bredden. Denne blev så ændret lidt efter voldsom kritik fra flere sider. Nu er der tilsyneladende igen plads til alle, men det vil blive med knaphed på banetid, trænere og andet. Der mangler en klar udmelding om, at bredden virkelig prioriteres på lige fod med akademiet.
Den nye udmeldte strategi mener jeg ikke hører hjemme i klubben og harmonerer ikke med klubbens vedtægter, om at der skal være plads til alle: https://www.hilleroedfodbold.dk/om-klubben/vedtaegter/ samt DBU Børneklub's kerneværdier om børns bedste vilkår.
Kommunikationen i forbindelse med udvælgelsen af spillere til det kommende akademi har været kritisabel. Der blev skrevet ud til de udvalgte. Resten, hele bredden, har ingen information fået om hvad der skal ske efter sommerferien.
Helt basalt er spørgsmålet, om den måde klubben bliver kørt på, afspejler medlemmernes behov og ønsker eller kun bestyrelsens? Kan det være rigtigt, at klubben ikke ønsker at give et tilbud til medlemmerne, når de ikke længere har alderen til ungdomsfodbold. For få år siden var der fire seniorhold, nu er afdelingen nedlagt.
Jeg har ikke tillid til, at den nuværende bestyrelse er den rette til at køre Hillerød Fodbold fremover, når man har valgt at gå imod egne vedtægter.

Hvis du er enig, så skriv gerne under.
Husk at I skal bekræfte jeres underskrift på mail (tjek spam).

En ekstraordinær generalforsamling, hvor vi kan vælge en ny bestyrelse, kræver mindst 40 klubmedlemmers underskrifter, hvoraf det er vigtig I krydser af om I har tilknytning til klubben.

Mvh Sabina Peric,
tidl. holdleder for U12
med orange og sort helt ind i sjælen

Ved at underskrive accepterer jeg, at Sabina Peric vil kunne se alle de informationer jeg angiver på denne formular.

Vi viser ikke dit postnummer offentligt online.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.

Vi visser ikke disse oplysninger offentligt online.

Jeg giver samtykke til behandling af de oplysninger jeg angiver i denne formular, til følgende formål: