HGF bump

Underskriftsindsamling til fordel for at lave bump eller andre fartdæmpende foranstaltninger ud for mindst samtlige sideveje på Dronninggårds Allé og Parcelvej

Holte Grundejerforening arbejder bl.a. på at styrke trygheden i Holte herunder trafiksikkerheden generelt. På Dronninggårds Allé og Parcelvej er trafikken de seneste år steget væsentligt i omfang. Det er forårsaget af bl.a. mere gennemkørende trafik, som ser en smutvej via Frederiksdal for at undgå køerne på Kongevejen og Motorringvejen. Samtidig bliver der kørt stærkt som aldrig før, tæt på 100 km/t er målt af politiets ATK-vogne, selv om man kun må køre 50 km/t. Det er derfor blevet mindre sikkert for borgerne, ældre som yngre, cyklister som gående, at færdes på Dronninggårds Allé og Parcelvej. Det må der gøres noget ved. Rudersdal Kommune skal i den nærmeste fremtid drøfte trafikforholdene på Dronninggårds Allé. Hvis man er enig i, at det er blevet mindre trygt at færdes på Dronninggårds Allé og Parcelvej, er der derfor behov for at give sin mening til kende for at påvirke processen.

Holte Grundejerforening    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Holte Grundejerforening tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Vi annoncerer denne underskriftindsamling til 3000 personer, der ser andre underskriftindsamlinger på vores side, men endnu ikke har set denne underskriftindsamling.