Frem med bilagene Messerschmidt - lad os få sandheden frem!

DFs store stemmesluger, der kræver mere åbenhed i EU-systemet, nægter nu selv at lade offentligheden få indblik i, hvordan han bruger skatteborgernes penge.

Skonnerttur, julekort og en bog om EU-fråds er betalt af ukendte EU-fonde, som Messerschmidt selv er med til at kontrollere.

Sammenlagt har de haft udgifter for cirka 9,6 millioner kroner - alene i 2014. Messerschmidt har brugt for cirka 400.000 kroner.

Men nu er lysten til åbenhed i Dansk Folkeparti forduftet lige så hurtigt som EU-midlerne er forsvundet fra Messerschmidts fonde.

Man fristes til at spørge: "kære Messerschmidt hvor mange penge har du brugt- og til hvad?"

Lignende spørgsmål stillede tidligere medlem af Dansk Folkeparti Rikke Karlsson.  Hun vil se ALLE bilagene. Bemærk "tidligere" for der gik ikke længe fra at Karlsson stillede et krav om indblik i Messerschmidts bilag, til at Karlsson mistede lysten til en plads i partiet.

Reporterne på Radio24syv har ikke partipolitiske interesser. Vi har kun en interesse - og det er at få sandheden frem. Så derfor:

Frem med bilagene Messerschmidt - lad os få ærligheden tilbage!

DF har i øvrigt i mange tidligere sager ikke været bleg for at kræve, at andre politiske personligheder fremlagde alle beviser for at få klarhed i en sag. Eksempler på dette tæller bl.a. Helle Thornings Skattesag, Løkkes bilagssag(er) og nyligst var det tidligere forsvarsminister Carl Holst, der på det kraftigste blev opfordret af DF til at spille med åbne kort.

Er dette ansigtet på en mand, der ikke har helt rent mel i posen? - Smid din underskrift og lad os finde ud af det!

Reporterne Radio24syv    Kontakt forfatteren af dette andragende