Forbyd salg af hajfinnesuppe!!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Forbyd salg af hajfinnesuppe!!.


Gæst

#1

2016-02-05 06:08

Fordi jeg har set udsendelser om hvordan de skære finnerne af, og kaster hajen tilbage i vandet, uden en chance for at overleve.
Hanne Fischer

#2

2016-03-15 11:30

Jeg tror desværre ikke, at de lande som er medvirkende til disse mishandlinger af levende væsner, reager på denne indsamling. De får jo også slået elefanter og næsehorn ihjel, for at tilfredsstille overtro, og grådighed. Hvis EU og FN gik ind for afskaffelse af disse uhyrligheder, havde de jo nok reageret for længst. Desværre er der jo nok ikke prestige i, at kæmpe for dyrs rettigheder.


Gæst

#3 Re:

2016-05-05 20:35

#2: Hanne Fischer -  

 Hej Hanne.

Man skal jo starte et sted ellers er man jo helt sikker på, at der ingenting sker. Jeg er udemærket godt klar over, at det ikke er noget, man bare lige gør men jeg tror på, at det kan lade sig gøre, hvis vi er tilstrækkelig mange verden over, der holder sammen og råber vores politikere, FN og EU op. Du skriver, at der nok ikke er prestige i at kæmpe for dyrs rettigheder men det kan der kommer, hvis de føler sig nok presset til at tage det op. 

Jeg vælger at starte med at få fokus på det i DK, da jeg her har en mulighed for at trænge igennem til vores medier og politikere og samtidig støtter jeg andre gruppers kamp verden over for at komme denne brutalitet til livs. 

Det nytter bestemt ikke bare at give op. Det gør jeg i hvert fald ikke! Den må bare tage den tid, som det tager :-) 

Men tak for din interesse og fortsat god dag ;-)


Gæst

#4

2016-06-18 08:01

Noget må gøres