Forbud mod halal i Danmark

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Forbud mod halal i Danmark.


Gæst

#1

2015-07-12 17:18

det efor at sørge for vores dyr stadig får en hurtig og respekt fuld død .jeg vil ikke medvirke til at dyr mishandles og halal er efter min mening mishandling.

Gæst

#2

2015-07-12 20:24

I Danmark prioriterer vi dyrevelfærd højt, og halal slagtning er dyremishandling ligesom fremstiling af foi gras også er det, og som allerede er forbudt. Vi skal ikke gå på kompromis med dyrevelfærd for at tilfredsstille mennesker, der går ind for den slags mishandlinger blot pga. traditioner, som ikke er hjemmehørende i Danmark.

Gæst

#3

2015-07-13 08:50

Vil ikke finde mig i at jeg som kristen skal spise hallal kød ,det er krænkende at der skal messes en muslimsk bøn over den mad jeg og andre ikke muslimer skal spise . Mvh Marianne Schmidtke
ואנונו

#4 Forbud mod halal i Danmark

2015-07-13 21:22

Betyder det så, at man her i Danmark heller ikke vil kunne købe koshermad?

Med venlig hilsen

Mordechai


Gæst

#5

2015-07-14 13:25

Jeg underskrev denne underskriftindsamling fordi jeg er Dansker som bor i Danmark, og vi har i tusindvis af år levet og spist som vi gør, og det skal der ikke komme nogen fra en fjern egn af kloden, og fortælle os at nu skal vi spise noget som de har bestemt.

Gæst

#6

2015-07-29 22:34

Fordi jeg har set en forfærdelig video med slagtning af geder. De blev snittet i halsen og så bare smidt op i en stor bunke. Efter de var snittet forsøgte de at rejse sig og blev så bare igen kastet rundt. Mindst 50 geder lå på denne måde. DR og TV2 har så travlt med at vise fra Færøerne men halal slagtning tør de squ` ikke vise !

Gæst

#7

2015-08-07 15:29

Fordi at det Danmark vi kender dagen idag er ved at blive et multietniskstyret land. og jo super at vi modtager mennesker der ønsker at integrere sig og leve efter vores regler og spisemåder. men at de pludselig begynder at importere deres spisevaner bliver det simpelthen for meget. det danmark de kommer til, er også det Danmark de forlader igen

Gæst

#8

2015-08-07 15:52

Fordi jeg synes det er dyrplageri, og ikke se hvad slagte form har at Gøre i 2015 i et moderne samfund.

Gæst

#9

2015-08-16 07:31

Fordi jeg ikke synes at halal hører til i vestlig verden ,og så synes jeg det er noget forbandet svineri og dyrplageri.
Hanne Jørgensen.

#10

2016-09-05 12:17

Trist at profit kommer før dyrene. Knæfald igen, for muslimer . Stakkels dyr. Jeg har set en video på nettet, en grusom død, angste i koens øjne glemmer jeg aldrig.


Gæst

#11

2017-02-15 19:29

Halal-slagtning er direkte dyremishandling