Forbyders at plejerfamilie adopter plejerbørn over 18 år.

Forbyders at plejerfamilie adopter plejebørn over 18 år.

Plejerfamilie have rige mulighed da de var under 18 år, hvis plejerbørn ikke på nået tidspunkt ha haft kontakt til deres biologiske familie og det er vigtigt for mig at ,man støtter op om den sag, da de plejerfamilie nemlig har tjente penge på deres plejerbørn og ikke skal have ret til mulighed, hvis de ikke har ansøgt når de bor hos dem og det må bare stoppe, at de plejerfamilie har fået så meget magt over systemet.

De plejerfamilier kan såre rigtig mange normale biologiske forældre som har kontakt til dem og stoppe med at have så meget magt over deres plejerbørn og vi skal husk på de har fået tilskud til alt når barn har været hos dem. Bl. ferie og cykler og udflugter og hvis de virkelig elsker deres plejerbørn, så skal man ikke tjente på dem og få tilskud til deres fødselsdagsgave og ikke at forglem og når de skal flytte ud fra dem.

Plejer forældre skal give slip på deres plejerbørn, når de er 18 år, for de selv har en mulighed for lære deres biologiske forældre beder at kende, når de kun har hørt det modsatte, fra plejer forældre.

Hvis de plejerbørn, som har kontakt til deres normale biologiske forældre, så skal de ikke have den mulighed.

Hvis du er enig om det så få skrive ud , så vi kan få folketinget kigge på den lov.

Jenny Stockfleth Simelev    Kontakt forfatteren af dette andragende