Forbud mod GMO i dyrefoder, i Danmark

Hej mit navn er Anne Marie V. Pedersen og er uddannet cater. Jeg vil meget gerne indsamle så mange underskrifter som muligt, på et forbud mod GMO- genmodificeret foder til vores dyr i Danmark.  Da vi ikke ved nok om det, og at det er bevist farligt for os. Håber flere, end mig kan genkende frygtede for, ikke selv,  at kunne kontrollere det som man spiser samt ens børn og familie. De økologiske produkter i butikkerne, er uden GMO, da det ikke må bruges i en økologisk varer. Underskrifterne imod brugen af GMO vil blive sendt videre ind til regeringen. Uanset om det virker eller ikke, skal de vide at det er dybt forkert at indføre det i landet. De produkter som er i Danmark, skal være præcist markeret, så vi kan se det uden at være det mindste i tvivl.

Anne Marie V. Pedersen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af Anne Marie V. Pedersen Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.