For få parkeringspladser på Maskinmesterskolen København

Kære alle.

På Maskinmesterskolen har for få parkeringspladser. For at holde på skolens parkeringsplads, skal man komme før 7:30, derefter er man henvist til at holde på offentlig vej, eller på tidsbegrænset parkering. Dette skaber problemer på den offentlige vej, da det bliver meget svært at komme frem og tilbage, da der kun er plads til én bil på vejen. Dette er et problem både for os selv, men også for besøgende til kirkegården, osv.

Skolens ledelse og bestyrelse er i kontakt med kommunen, og de er i gang med at finde en mulig løsning. Vi ville dog gerne vise, at det ikke kun er ledelsen der mener der er et problem, men også de studerende.

Hvis i har bemærket at der er et problem vil vi derfor bede jer skrive under.
Vi vil bede jer skrive navn, og studiemail ifm. underskrivningen.

Med venlig hilsen Studieforeningen

Studieforeningen, studieforeningen@msk.dk    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Studieforeningen, studieforeningen@msk.dk tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.