FOLKET INDSTILLER PETER GØTZSCHE TIL PRIS

Vi indstiller hermed Peter Gøtzsche til heltepris ved Carnegie Belønningsfond for Heltemod.

Vi begrunder indstillingen med følgende :

Peter Gøtzche er en meget meget ærlig mand. En sjældent set egenskab nu om dage. I en tid hvor vi har mistet tillid og tiltro til sundhedsvæsen og sundhedsstyrelse, er det vigtigt at værdsætte mennesker som Peter Gøtzsche, der gennem sit veldokumenterede arbejde afslører medicinalindustrien og deres metoder, så vi til alles ve og vel, har en mulighed for at rette gevaldigt op på det.

Peter Gøtzsche har gennem sit oplysnings arbejde til folket, reddet mange mange mennesker fra det kemiske vanvid som hærger også vores land, og forgifter stigmatiserer ALLE ikke mindst vores børn og unge mennesker

Der er ingen tvivl om, at Peter Gøtzsche i afsløring af medicinalindustrien og deres metoder, har sat sit liv og virke på spil, da medicinalindustrien jo er en hård modstander.  Han er, for åben skærm på landsdækkende medier, blevet kald de mest forfærdelige ting, men har ufortrødent fortsat sit fantastiske arbejde.

Peter Gøtzsche har høstet hæder over alt i udelandet, og har netop modtaget  “The British Medical Association's Annual Book Award” i kategorien “Basis of Medicine” for hans værk " Deadly Medicines and organised Crime ".

Dette er ikke en hvilke som helst pris, og derfor ser vi  gerne, at Peter Gøtzsche bliver hædret som en æresmand med Carnegie Heltepris.

Pva

underskriverne