FØDEVAREPOLITIK

Kære Hr. / Fr.,

'FØDEVAREPOLITIK' er 1 punkt ud af 31 af JFKś Partiprogram

Codex Alimentarius er et ikke-folkevalgt organ i Schweiz, der bestemmer hvor meget og hvilke gifte og konserveringsmidler, der må være i vore fødevarer. Code Alimentarius er under stærk indflydelse fra lobbyister fra den multinationale fødevareindustri og medicinalvareproducenter. Danmark bør melde sig ud af Codex Alimentarius, indtil denne lobbyisme forbydes fuldstændigt, og alle møder foretages i fuld åbenhed og offentlighed..  Læs mere:  'FØDEVAREPOLITIK

DANMARK - JFK har brug for vores hjælp! Med en vælgererklæring siger du ja til, at partiet JFK – Jorden Frihed Kundskab må stille op til folketingsvalg. Partiet har brug for 20.000 vælgererklæringer for at stille op til folketinget.     VÆLGERERKLÆRING

cropped-Jfk-Logo-for-word-1.png

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af Mads Palsvig Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.