FLYT ANSTALTEN - ISERTITSIVISSAQ NUUNNEQARLI

HOVEDVEJEN MOD NATUREN BLIVER SPÆRRET !

- Befolkningen spærres inde i Nuuk

Vi er en stor gruppe af brugere og borgere der er imod placeringen af den nye lukkede anstalt i Nuuk. Vi er ikke imod anstaltens formål og opførelse. Vi er imod placeringen af området som bliver et af de største byggeprojekter i Grønland - lige på det sted hvor mange borgere i Nuuk bruger som det bedste rekreative område til skiløb, rypejagt, vandring, familieture, snescooter, lejrture for skoler og institutioner, paraglidere m.m.

Processen har dybt manglende BORGERINDDRAGELSE. Underskriftindsamlingen skal være vores dokumentation af vores officielle indsigelse til myndighederne.

Hvis I støtter vores underskriftindsamling, skriv under, og vi arbejder videre med at stoppe anlægsarbejdet og VIL KRÆVE AT FLYTTE ANSTALTEN.

ASIMUT AQQUT PINGAARNERPAAQ MATUNEQALERPOQ !

- Innuttaasut Nuummut parnaarussaalerput !

Innuttaasut amerlaqisugut atuisullu matoqqasumik isertitsivissap inissinneqarfissaa akerlerilluinnarlugu una atsiorluni isummerfissaq pilersipparput. Isertitsivissaq aammalu siunertaa akerlerinngilarput. Kisianniuna inissinneqarfia akerlerigipput. Tassaassaarmi Kalaallit Nunaanni sanaartugassat anginerpaat ilaat - inissinneqassallunilu Nuummiut asimut ingerlaarfiisa katersuuffianni pingaarnerpaami. Tamaani sisorarneq, aqissiliarneq, asimukarneq, pisuttuarnerit, snecooterinik, atuartut ilinniartullu, aarsaartartullu angalaarfinnaani sanaartortoqalernera akerlerineqarluinnarpoq.

Sanaartorniarnersuup pilersaarusiorneqarnerani INNUTTAASUNIK AKULERITSITSINNGILLUINNARSIMANEQ assorsuaq qitiusimavoq. Unalu atsiortitsineq tassaassaaq oqaaseqaasiornermi uppernasaatissat anginersaat.

Tapersersorukku atsiorit, taava uagut ingerlateqqissavarput, illillu uagullu oqariartuutivut tassaassapput sanaartornerup unitsinneqarnissaa PIUMASARINEQASSAARLU ALLAMUT NUUNNEQARNISSAA.