FJERNELSE AF - Luftledningen igennem Landsbyen Søstrup/Holbæk - EJET AF SEAS-NVE´s

SEAS-NVE´s VEDR -  Luftledning igennem Landsbyen Søstrup/Holbæk

Kære Seas – NVE (vores elselskab) Vi som Borger, mulige Kunder til strøm og dermed mulige medejer af Seas – NVE retter hermed henvendelse til jer om fjernelse og nedgravning/kabellægning af en 50 kv. luftledning der DIREKTE krydser vores by/samfund.

Den er meget iøjnefaldende og begrænser vores færden og levevis.   Vi imødeser i at få fjernet denne strækning over byen Søstrup. Det er oplyst at masterne allerede er op mod 70-80 år gammel OG AT VI LEVER I 2018, HVOR VI ALLE TALER MEGET OM MAGNETFELTER. DET ER IKKE TIDSSVARENDE AT HAVE EN SÅDAN LUFTLEDNING KRYDSENDE OVER EN LANDSBY OG BOLIGOMRÅDER. DET VIL LIGELEDES FORSKØNNE VORES LANDSBYSAMFUND HVILKET KOMMUNER IMØDEKOMMER.

Vi er klar over Seas-Nve bruger penge på alverdens andre ”gode” ting tilgavn for borger i vores land. Derfor ser vi frem til at i SER netop denne kabellægning ville gavne adskillige menneskers færden. Vi som mulige kunder og medejer af Seas NVE vil på det kraftigste anbefale vores ”fælles” elselskab at få fjernet/kabellagt denne luftledning hurtigst muligt.

Vi kan orientere om at denne indsamling sendes videre til rette myndigheder.

MVH  JERES MULIGE KUNDER

1229.jpg1231.JPGPICT0023.JPGforto_matrik_2u_025.jpg