Fjern naturfagsprøven som obligatorisk afgangsprøve

Skal netop til naturfagsprøve, som for nogle år siden blev gjort obligatorisk. Jeg er derfor begyndt at tænke, hvorfor dette fag overhovedet er obligatorisk, da det på ingen måde giver noget man på sin vis kan bruge til noget, i langt de fleste erhverv. Jeg tænker det måske ville være bedre at gøre samfundsfagsprøve obligatorisk, da det virkelig tvinger de unge til at få et indblik i kulturen og hvordan verden er omkring os. Håber mange vil støtte op om det her, da det er helt hen i vejret at dette er obligatorisk og ikke til udtræk.

Mikkel Stokbro Kristiansen Matias Irgens Møller Nielsen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.