FATTIGDOM I DANMARK !? - INDKOMSTSKAT FJERNES GRADVIST

Kære Hr. / Fr.,

'INDKOMSTSKAT FJERNES GRADVIST' er 1 punkt ud af 31 af JFKś Partiprogram

I første gang blot en indkomst-neutral omlægning. Ved at fjerne alle fradrag kan man øge bundfradraget til kr 120.000 per person. Og flad skatteprocent på 33% på alle indkomster herover. Det er en skrøne, at når rød og blå blok skiftevis hver 4. år sætter marginalskatten op eller ned med få procent, at så betyder det noget som helst for at løfte mennesker ud af fattigdom.  Læs mere:  INDKOMSTSKAT FJERNES GRADVIST

Danmark - JFK har brug for vores hjælp! Med en vælgererklæring siger du ja til, at partiet JFK – Jorden Frihed Kundskab må stille op til folketingsvalg. Partiet har brug for 20.000 vælgererklæringer for at stille op til folketinget.     VÆLGERERKLÆRING

cropped-Jfk-Logo-for-word-1.png

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af Mads Palsvig Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.