Erstatning til ofre for psykiatrisk fejlmedicinering

Jeg hedder Bente og er blevet skadet af psykiatrisk fejlmedicinering. Fejlmedicineringen foregik over 17 år. I Danmark siger lovgivningen at lægerne på de psykiatriske afdelinger skal hjælpe patienterne med at skrive til patienterstatningen ved mistanke om en skade. Psykofarmaka er meget skadeligt og ødelægger hjernen på folk. Lægerne overholder ikke lovgivningen. så man er komplet retsløs hvis man kommer til skade i det psykiatriske system. Hvis patienten selv klager til patienterstatningen får vedkommende en afvisning fordi lægerne holder med systemet og alle vasker bare hænder.

Det er på tide at alle de mange ofre for psykiatriens ulovligheder får den erstatning de er berettiget til så alle deres lidelser og daglige gener ikke har været forgæves. Vi kan ikke være andet bekendt.

Er du skadet af psykofarmaka eller kender nogen der er blevet det eller måske synes du bare du vil støtte sagen så skriv meget gerne under.

Kan vi samle 50000 underskrifter kan vi få politikerne til at diskutere dette problem.