Er du mod højhuse i Maribo? Skriv under her!

Kære medborger,

Lolland Kommune vil bygge højhuse ved Sundhedscentret, Søndre Boulevard, Maribo. De tænkte bygninger vil være hhv. 27, 24 og 21 m. høje. De eksisterende bygninger ved sundhedscentret er 12 og 15 m. Hvis du har set modeltegningen i medierne, vil de nye højhuse altså blive væsentligt højere/større end det fremlægges på reklamen.

Du kan sende din mening, eller anden ide til området, til e-mail planerogkort@lolland.dk senest d. 4. Februar 2020.

Er du uenig i kommunens planer om højhuse, og vil bevare Maribos skønne, charmerende stil, kan du underskrive her.

Venlig hilsen, Lone, Maribo    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Venlig hilsen, Lone, Maribo tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.