Bevar Dreslette Landsbyordning - en VIGTIG del af Lokalsamfundet!

Efteråret 2016.

Et flertal i byrådet for Assens Kommune vil lukke 3 små skoler, hvoraf Dreslette Landsbyordning er en af dem. Det vil vi ikke acceptere! Skolen er en vigtig del af vores lille lokalsamfund! Politikerne snakker på den ene side om at vi skal styrke de små samfund gennem blandt andet et aktivt medborgerskab - på den anden side spænder de ben for et af de vigtigste samlingspunkter for vores område, nemlig skolen. Stedet hvor børnefamilierne mødes og skaber relationer. Relationer som er så vigtigt for at holde liv i området og gøre det attraktivt for tilflyttere!
Det er derfor også vigtigt for vores store gruppe af seniorer, at de kan sælge deres huse når tiden kommer... for det vil den gøre! Og der er skolen også vigtig!

Vi har brug for jeres underskrift! Familier som bruger skolen. Familier som i fremtiden vil bruge skolen. Familier som har brugt skolen, og som har været glade for den! Alle jer elever som er blevet store og har været glade for skolen. Alle jer der får brug for at skulle sælge jeres hus i fremtiden når I skal videre væk herfra. Vi har brug for jer alle!

Michael Twisttmann Abildtrup    Kontakt forfatteren af dette andragende