Det skal være frivilligt om vi vil betale til det danske kongehus

Danmark er jo et demokratisk land, og det vil klæde demokratiet, at vi danskere får mulighed for at slippe for at betale til det danske kongehus. Vi er en del mennesker, som er trætte af, at vi er tvunget til at en del af vores skattepenge skal gå til kongehuset.

Der bliver rask væk skåret i bevillinger til de gamle, børnene, handicappede, psykiatrien, sygehusene i det hele taget m.m., men kongehuset kan blive ved med at bruge løs af vore skattepenge. Dronningens måde at være ligeglad med miljøet vækker stor afsky hos en del danskere, fx. tog hun en af millitærets helikoptere til at fragte hende til Ålborg i forbindelse med, at hun skulle op og indvi et museum, samtidig kørte hendes Bentley hele vejen derop, så hun kunne køres standsmæssigt imellem museet og lufthavnen. Både det svenske og norske kongehus har for længst udskiftet deres benzinslugende biler med el-biler. Og hvad er det for en grov udnyttelse af millitærets helikoptere!?

Kongehusets medlemmer må ikke straffes, hvis de overtræder loven, og vores dronning er så arrogant, at hun i forbindelse med et indkøb i en butik lod sin bil parkere ved et busstoppested, således, at bybusserne ikke kunne komme til at tage og afsætte passagerer på det pågældende stoppested, for buschaufførerne havde ikke mulighed for at gøre noget ved problemet. Havde det været en almindelig dansker, som havde parkeret på samme måde, så...... Der er masser af eksempler på, hvordan de kongelige misbruger deres stillinger og deres possitioner. Hvad ligner det, at de har så mange store slotte stående, som vi skal betale vedligeholdelsen af, så kongefamillien kan bo der i korte perioder af året?

Lad os nu få muligheden for, at vi kan slippe for at betale til dem, på lige fod med, at vi kan melde os ud af folkekirken. Der skal så udregnes en procentsats, vi så kan slippe for at betale!!