DECENTRALISERING – ANTALLET AF KOMMUNER ØGES

Kære Hr. / Fr.,

'DECENTRALISERING – ANTALLET AF KOMMUNER ØGES' er 1 punkt ud af 31 af JFKś Partiprogram

Den optimale størrelse for kommuner målt på produktivitet per borger er mellem 10.000 - 20.000, derfor bringes antallet af kommuner tilbage til 300. De gamle sogn bringes tilbage som økonomiske enheder med et økonomisk råderum, der sikrer mindst 30 offentlige arbejdspladser per sogn. Dette vil sikre en genoplivning af udkants-Danmark. Udlægningen af patentråd, nævn, styrelser og SKAT stoppes og føres tilbage til storbyer..  Læs mere:  DECENTRALISERING – ANTALLET AF KOMMUNER ØGES

Danmark - JFK har brug for vores hjælp! Med en vælgererklæring siger du ja til, at partiet JFK – Jorden Frihed Kundskab må stille op til folketingsvalg. Partiet har brug for 20.000 vælgererklæringer for at stille op til folketinget.     VÆLGERERKLÆRING

cropped-Jfk-Logo-for-word-1.png

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af Mads Palsvig Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.