Dansk velfærd tilbage til danskerne NU

Ufatteligt mange danskere - der i rigtig mange tilfælde har arbejdet i en menneskealder og betalt tårnhøj skat, afgifter og moms - er i dag så fattige, at de udelukkende har penge til tag over hovedet og billig mad på bordet.

Politikerne kvaser de i forvejen svageste - de arbejdssøgende, de syge og folkepensionisterne. Det "jævne" folk - arbejdernes løn følger slet, slet ikke med de stadigt stigende udgifter og priser på en ganske almindelig hverdag i Danmark. Mange danskere har måttet sælge det hjem og indbo, de har knoklet for at oprette - fordi de har mistet deres job under en FINANSKRISE.

Som følge af, at flere og flere danskere må undvære "goder" som tandlæge, forsikringer, fornyelse af udslidt indbo, tøj, skotøj, dyrere hygiejneartikler, medicin og deltagelse i forlystelser, må flere og flere virksomheder og butikker dreje nøglen om - med endnu flere arbejdsløse til følge. Arbejdsgiverne kan derfor sætte lønnen endnu længere ned i de få stillinger., der oprettes. Alt går i stå - handel og opsving forsvinder.

Politikerne skærer stadigt ned på ydelser til arbejdssøgende og syge danskere og beder dem om at tage jobs, DER IKKE FINDES. Syge, der arbejder alt hvad de kan trods sygdom, aflønnes med mindstelønnen, uanset anciennitet og uddannelse, og betragtes iøvrigt af staten som idioter

Til gengæld er der masser af penge til indvandrere, der reelt ikke er flygtninge. De får møblerede boliger med alle goder, penge til en jævn hverdag. De står først i køen til boliger og politikerne anmoder arbejdsgiverne om at oprette stillinger (med tilskud fra staten) til DEM.

Vi skal udelukkende hjælpe de, der virkelig er flygtninge. Vi har ikke råd til at forsørge andre. Det ses jo tydeligt på alle de nedskæringer og lukning af skoler, sygehuse, nedskæring på politi osv. osv.

Vi vil ikke finde os i, at vores velfærd foræres væk til migranter fra andre lande. Mennesker, som har fundet ud af, at de kan få alt foræret i Danmark og i øvrigt kan få familien herop også, hvis de blot demonstrerer og brøler højt nok.

Vi vil have pengene ud blandt danskerne igen. Flere midler til forbrug - flere arbejdspladser. Med andre ord OPSVING I STEDET FOR KRISE.

Vær med til at fortælle vores politikere, at vi ikke vil finde os i, at vi danskere går i stå og bare må se på, at 179 skiftende mennesker på Christiansborg forærer vores penge væk til lykkeriddere fra andre lande.

Skriv under og del budskabet.