Brogården for evigt for Greves unge

Brogården er intet mindre end stedet for Greves børn og unge. Et hus, der dufter af gamle tider med skridtene fra de mange mange børn, der har haft deres gang der og det lyser af mangfoldighed og er et enestående sundt og udviklende samlingspunkt, der inkluderer både fortid, nutid og fremtid og giver børn som unge mulighed for at være kreative og skabende med mad, rollelege og gaming, ture ude af huset og nu også til udlandet. Et sted, hvor der stadig holdes dyr i stalde, hvor børn og unge kan nyde duften af halm, strigle en hest og nusse kaniner. Og alt dette i gå og cykelafstand til Greves 4 store skoler i midtbyen. Og det vil Greve Kommune spare væk og lægge alt ovenstående ind på en hel almindelig folkeskole, hvor der ikke er plads til dyr og gaming eller madlavning og er stedet, hvor børn og unge knokler hver dag og ikke giver dem de samme muligheder. Så derfor må vi forældre stå sammen og sige NEJ TAK til en besparelse, der betyder lukning af Brogården og det især i en tid med bandekrige og skyderier, der kunne få mange unge ud på gaderne om aftenen. Så skriv under og lad os vise Greve Kommune at det bliver en ommer. Lad Brogården bestå som en fantastisk monument over Greves vilje og lyst til at se kommunens børn og unge trives. 5C58B582-F980-42D2-B769-D580C447F3CC.jpeg

Ved at underskrive giver jeg Christin Koch tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.